TBF

EtichetăFundament

Cele 3 întâlniri fundamentale de management

C

Există doar 3 întâlniri importante într-o companie: întâlnirea trimestrială, întâlnirea săptămânală și întâlnirea zilnică. Întâlnirea trimestrială durează 3 zile și are ca scop evaluarea obiectivelor trimestrului trecut și stabilirea de obiective noi pentru următoarele 90 de zile. Întâlnirea săptămânală are ca scop felierea obiectivelor trimestriale. Iar întâlnirea zilnică durează doar 15 minute...

Elementele unui plan Corect de targete și bonusuri pentru vânzători

E

Să înțelegem teoria jocurilor (gamification) este extrem de important pentru a putea să realizăm un plan de targete si bonusuri motivant pentru vânzători. Industria de jocuri a depășit industria de televiziune, film și sporturi, toate adunate. Și asta cu un motiv foarte bun: înțeleg extrem de bine psihologia bonusurilor pentru a te face dependent și a te întoarce zi de zi. Ascultă înregistrarea...

Dashboard-urile fizice vs digitale

D

Scopul nostru în ziua de azi este să automatizăm cât mai mult din munca noastră. Însă anumite lucruri funcționează mai prost atunci când sunt automatizate. Iar unul dintre acele lucruri este actualizarea KPI-urilor critice pentru obiectivele noastre. Actualizarea manuală a acestor indicatori ne împinge să constientizăm situația și să facem acțiunile potrivite. Acesta este motivul pentru care...

Accelerează rezultatele prin tabere de concentrare

A

O echipă mică și completă poate să scoată în 3 zile de izolare mai multe rezultate decât poate o companie întreaga în 3 luni de lucru normal. Aceasta este tehnica taberei de concentrare. Stabilești un scop clar, formezi o echipă completă din oamenii tăi, mergeți într-un loc izolat timp de 3 zile și realizați un lucru remarcabil. Am folosit tehnica taberei de concentrare pentru a crea sisteme...

Recrutarea de lideri și manageri

R

Liderii buni nu își căuta de lucru, nu citesc anunțuri de recrutare și nu își doresc să își schimbe jobul. De ce și-ar dori? Sunt buni. Câstigă bine, sunt respectați și probabil că au libertate să aleagă cum vor sa facă lucrurile. În consecință anunțurile tipice nu vor funcționa niciodată pentru a atrage oameni extraordinari. Ai nevoie să nu te mai gândești la recrutări în modul clasic. Ai nevoie...

Raportarea structurată și predictibilă

R

Scopul raportării nu este controlul ci învățarea lecțiilor din trecut și refocusarea pe lucrurile cu adevărat importante. Asta este motivul pentru care o raportare făcută nestructurat, pe email sau față în față, nu este valoroasă. Raportarea structurată se face prin intermediul formularelor, are o consecință de întârziere și o frecvență stabilită încă de la început. Ascultă înregistrarea de la...

Tehnica corectă pentru promovarea oamenilor

T

Oamenii apreciază mult mai mult un rol pe care l-au câștigat decât unul care li s-a oferit. Nu promova oamenii, organizează concursuri interne în care oricare angajat din companie poate să aplice pentru rolul respectiv și să concureze pentru a-l câștiga. Am văzut de prea multe ori că atunci când se promovează o persoana se sare peste perioada de probă. Dar ceea ce nu se înțelege este că...

Programul săptămânal al antreprenorului

P

Antreprenorii funcționează mult mai bine pe un program săptămânal cu zile tematice decât pe un program cu diferite lucruri de făcut zilnic. Am testat în ultimii 13 ani peste 20 de modalități de a-mi organiza săptămână iar acesta este cel care a adus cele mai multe rezultate. Luni este ziua de verificăriMarți este ziua de acțiuneMiercuri este ziua de gânditJoi este ziua de delegăriVineri este ziua...

Elementele unui proces de vânzări complet

E

Orice proces complet de vânzare are nevoie de: o modalitate prin care să aducem prospecți, o modalitate prin care să calificăm prospecții, o modalitate prin care să ofertăm, o modalitate prin care să închidem vânzarea și o modalitate prin care să facem vânzari repetitive. Fiecare pas din proces are nevoie sa fie măsurat de unul sau mai multe KPI-uri pentru a ne asigura îmbunătățirea constantă...

Structura corectă a procedurilor

S

Orice companie care nu se bazează pe procese și proceduri se bazează pe talentul oamenilor. Problema este că talentul nu este scalabil. Arată-mi o companie care se bazează pe talente și îți arăt o companie care nu poate scala și este la mâna oamenilor indispensabili. Nu mă înțelege greșit, talentul este necesar într-o companie dar nu în partea operațională. Ai nevoie de foarte puțini oameni...

TBF