TBF

Fundamentul zilei #111

F

Omul de la ghișeu, omul de la call center, omul care livrează coletul… toate aceste persoane, care au printre cele mai mici salarii din compania ta, reprezintă brandul tău în fața clienților.

Vei fi judecat după experiența pe care ei o oferă. Ăsta este motivul pentru care procesele și trainingul oamenilor pe urmărirea lor este crucială pentru un brand.

Cum se răspunde la telefon? Cum se salută un prospect nou în magazin? Cum i se răspunde atunci când este nemulțumit? Cum i se recomandă un produs?

Răspunsul la aceste întrebări are nevoie să existe în procesele și procedurile oamenilor tăi. Iar acei oameni au nevoie de training constant pe urmărirea lor. Faptul că au fost învățați odată, în inducție… nu înseamnă absolut nimic. Training-ul și retrainingul pe procese are nevoie să se întâmple lunar ca parte din jobul și responsabilitățile lor.

TBF
Copy link
Powered by Social Snap