TBF

Fundamentul zilei #143

F

Nimeni nu a cumpărat o soluție de 100 de lei la o problemă de 2 lei.

Antreprenorii, vânzătorii și marketerii ajung să fie atât de entuziasmați de produsul lor încât nu își mai petrec aproape deloc timpul asigurându-se că prospecții înțeleg cu adevărat problema pe care ei o rezolvă. Fac o presupunere foarte toxică în marketing și vânzări, și anume că prospectul înțelege problema la fel de bine ca și ei și atunci tot ce rămâne este să îi arăte soluția.

Însă, în peste 90% dintre cazuri, prospecții nu înțeleg nici pe departe problema atât de bine ca și tine. Nu o conștientizează. Nu realizează câte aspecte din viața lor sunt impactate de problema pe care produsul tău o rezolvă.

Iar dacă nu conștientizează problema, atunci nu valorizează soluția.

Oamenii nu vor produse. Oamenii vor să își rezolve problemele. Dar degeaba încerci să îmi vinzi o soluție de 100 de lei la o problemă pe care eu acum dau 2 lei. Trebuie întâi să îmi ridici valoarea problemei la 200 de lei, apoi să îmi faci o ofertă de 100 de lei. Doar atunci voi cumpăra de la tine fericit.

Așa că ai grijă ca în mesajele tale de marketing să te asiguri că oamenii înțeleg problema. Ai grijă ca vânzătorii să petreacă destul timp discutând cu prospecții problema și toate fețele ei.

Nu uita… nimeni nu a cumpărat o soluție de 100 de lei la o problemă de 2 lei.

TBF
Copy link
Powered by Social Snap