TBF

Fundamentul zilei #145

F

Atunci când ceri feedback, majoritatea oamenilor nu îți spun ce cred ei. Îți spun ceea ce își imaginează că ar crede alții.

Dacă cer feedback pentru un nume de brand, majoritatea oamenilor îmi vor spune ceea ce cred că alții ar spune cu privire la acel nume. Același lucru se întâmplă și când ceri feedback la un site, la un speech, la o promoție sau la o idee de business.

Din dorința de a te ajuta mai bine, oamenii încearcă să își imagineze reacția altor oameni. Dar știi care este problema? Majoritatea oamenilor sunt incapabili să prezică în mod corect reacția altor oameni.

E nevoie de foarte multă experiență și de abilități psihologice pentru a putea prezice reacția altor oameni. În consecință… feedback-ul pe care îl primești este, de cele mai multe ori, un foarte mare bullshit creativ.

Dacă vrei să te asiguri că vei primi feedback corect, ai grijă să îi repeți persoanei că vrei doar părerea ei. Nu ceea ce consideră că ar crede alții, ci doar părerea ei, pentru că ea este publicul țintă.

Ai grijă să repeți această cadrare de 2-3 ori înainte să ceri feedback-ul… pentru a nu primi fructele imaginației unei persoane fără experiență.

TBF
Copy link
Powered by Social Snap