TBF

Fundamentul zilei #146

F

Nu începe cu prețuri mici. Este mult mai ușor să dai discounturi decât să crești prețul.

De foarte multe ori văd antreprenori care pornesc cu cel mai mic preț posibil pentru produsul sau serviciul pe care îl creează. Fără să ia în calcul că vor avea nevoie să dea discounturi, să facă promoții, să dea bonusuri vânzătorilor, să sponsorizeze influenceri și multe, multe altele…

Iar apoi se regăsesc în neplăcuta situație în care trebuie să mărească prețurile considerabil… doar pentru a fi pe zero.

Sugestia mea este să începi cu un preț mare și să dai discounturi mari la început. Atunci când apar acele cheltuieli la care nu te-ai gândit, îți va fi mult mai ușor să micșorezi discounturile decât să mărești prețurile.

Mai mult decât atât, este foarte posibil să ai plăcuta experiență în care oamenii sunt dispuși să cumpere de la tine la prețuri mult mai mari decât ai fi crezut. Și nu uita că oamenii care cumpără un produs de 100 RON la doar 50 RON consideră în continuare că au cumpărat un produs de 100 RON.

TBF
Copy link
Powered by Social Snap