TBF

Fundamentul zilei #94

F

De cele mai multe ori, atunci cand un produs sau serviciu bun nu se vinde, este pentru ca rezolva o problema de care oamenii nu sunt constienti inca.

Nutritia sanatoasa, securitatea IT, sistemele de management, CRM-urile… toate au trecut prin aceasta faza. Desi toate rezolvau probleme extrem de mari si importante, clientii inca nu constientizasera problema. In consecinta nu cumparau.

Pune-ti intrebarea daca oamenii sunt constienti cu adevarat de problema pe care o rezolva produsul / serviciul / business-ul tau. Si cand spun constienti, spun… “atunci cand simt durerea, dau vina pe problema respectiva sau pe alta”.

Oamenii dadeau vina pe genetica mai mult decat pe nutritie atunci cand nu se simteau bine. Antreprenorii dadeau vina pe oameni in loc sa dea vina pe sistemul de management.

Daca esti in aceasta situatie, schimba marketingul astfel incat sa promoveze solutia la problema pe care ei o constientizeaza, nu la problema pe care tu stii ca o rezolva. De prea multe ori, produse si afaceri foarte bune ajung sa moara cu adevarul in brate.

TBF
Copy link
Powered by Social Snap