TBF

Procesul de descoperire a beneficiilor

P

Beneficiile nu sunt altceva decât traducerea caracteristicilor produselor și serviciilor tale pe limba publicului țintă. Însă minciuna este că ar trebui să ai un public țintă pentru fiecare produs sau serviciu. Un produs ar trebui să aibă multiple publicuri țintă, cu cât mai specifice cu atât mai bine. În acest fel traducerea beneficiilor devine puternică și specifică.

Beneficiile stau la baza oricărei acțiuni de marketing și vânzări. Ai nevoie de ele să scrii un email, să faci un site, să prezinți un produs sau să răspunzi la obiecții. Ascultă această înregistrare din TBF Master Plan pentru a înțelege care este procesul exact prin care descoperim beneficiile și de ce este critic să le avem scrise pentru toate produsele și serviciile noastre.

Îți recomand să studiezi fundamentul “Accelerează rezultatele prin tabere de concentrare” pentru a afla o metodă prin care să scrii toată lista de beneficii în mai puțin de 3 zile.

Am creat tbf.ro pentru a oferi toate informațiile pe care le-am adunat în 13 ani, dublând peste 300 de companii din 23 de industrii. Vreau să ofer aceste informații total gratuit antreprenorilor români pentru a putea să-și crească companiile în mod accelerat fără să-și distrugă viața. Dar în principal fac asta pentru a reuși să-mi ating viziunea pe următorii 40 de ani și anume să cresc 10 companii românești pe locul 1 în lume pe industria lor. Consider că asta este ceea ce poate revoluționa România, țara care m-a făcut ceea ce sunt azi.

Dacă vrei să contribui la această viziune rugămintea mea este să dai share pe rețelele de socializare la aceste fundamente astfel încât să ajungă la cât mai mulți antreprenori și manageri români. Și să te conectezi cu mine pe LinkedIn pentru a primi fundamentul zilei (o lecție scurtă de business pe care o ofer zilnic).

TBF
Copy link
Powered by Social Snap