TBF

Structura unei oferte de nerefuzat

S

O ofertă nu conține altceva decât produsele / serviciile, prețul și poate discountul dacă se aplică. Nu? Nu. De 5 ori nu. Oferta ar trebui tratată ca o pagină de vânzare. Oferta ar trebui explicată prin beneficii. Oferta ar trebui să aibă un termen limită și structură de bonusare. O ofertă bună nu presupune niciodată că prospectul este deja convins să cumpere.

Ascultă înregistrarea de la TBF Master Plan pentru a afla care este structura corectă și completă a unei oferte de nerefuzat. Află cum poți să urmărești atunci când o ofertă este vizualizată, la cât timp după trimitere ar trebui contactat prospectul, și de ce ofertarea video este probabil cea mai puternică modalitate de vânzare în acest moment.

Ofertarea este o piesă critică procesului de vânzare însă ai nevoie să pui toate piesele cap la cap dacă vrei să ai rezultate maxime. În consecință îți recomand ca după ce ai urmărit acest fundament să studiezi: “Elementele unui proces de vânzări complet”, “Creșterea mediei pe comandă” și “Creșterea numărului de prospecți”.

Am creat tbf.ro pentru a oferi toate informațiile pe care le-am adunat în 13 ani, dublând peste 300 de companii din 23 de industrii. Vreau să ofer aceste informații total gratuit antreprenorilor români pentru a putea să-și crească companiile în mod accelerat fără să-și distrugă viața. Dar în principal fac asta pentru a reuși să-mi ating viziunea pe următorii 40 de ani și anume să cresc 10 companii românești pe locul 1 în lume pe industria lor. Consider că asta este ceea ce poate revoluționa România, țara care m-a făcut ceea ce sunt azi.

Dacă vrei să contribui la această viziune rugămintea mea este să dai share pe rețelele de socializare la aceste fundamente astfel încât să ajungă la cât mai mulți antreprenori și manageri români. Și să te conectezi cu mine pe LinkedIn pentru a primi fundamentul zilei (o lecție scurtă de business pe care o ofer zilnic).

TBF
Copy link
Powered by Social Snap