+63% vânzări
+24% Media pe comandă

Event: Ziua Vânzărilor

Creează în doar 9 ore o campanie completă de vânzări care îmbină multiple medii de promovare și vânzare. Cu puterea inteligenței artificiale și a procesului dezvoltat de Răzvan Căzănescu, realizează într-o zi ceea ce altora le ia 6 luni.

Rezultate concrete

Ce vei realiza în 9 ore

În doar 9 ore, companiile vor construi o campanie completă de vânzări care combină emailul, cold calling, publicitatea online, întâlnirile, paginile de vânzare online, resurse gratuite și upsell pentru a dubla sau tripla rezultatele normale.

Pagină online de vânzare
La finalul zilei vei avea o pagină remarcabilă de vânzare pentru produsul tău.
Oferte
Creăm oferte de tripwire, core și upsell pentru a maximiza valoarea medie pe comandă.
Secvențe email
Secvență completă de 7 emailuri pentru creșterea coversiilor.
Două rapoarte speciale
Rapoarte speciale valoroase pentru a fi oferite în interacțiunile cu clienții.
Scripturi telefoane
Scripturi persuasive de sunat la rece și followup pentru a crește rata de răspuns.
Reclame
Reclame online prin care să promoveză campania de vânzări.
Ghidare pas cu pas
Răzvan ghidează companiile live prin pașii de construcție a campaniei de vânzare.
Pregătire cu 14 zile înainte
Documente de pregătire care trebuie completate de către manageri și angajați.
Feedback în timp real
Munca fiecărei companii este urmărită și evaluată în timp real de către experți TBF.
Inteligența artificială
Software cu inteligență artificială construit special de TBF pentru a genera anunțuri.

Un vânzător mediocru care vine cu oferta potrivită după un număr mare de interacțiuni cu clientul va vinde mereu mai mult decât un vânzător talentat.

Răzvan Căzănescu
Fondator TBF

Fără Superstaruri

Procesul bate talentul

Majoritatea companiilor se bazează pe oameni talentați pentru a crește vânzările. Problema este că acești oameni sunt puțini și de cele mai multe ori plătiți foarte bine.

Interacțiuni dese.
Orice proces bun de vânzări se asigură că fiecare client are parte de interacțiuni dese cu compania. Astfel se construiește încrederea și se crește șansa de a vinde.
Perioadă îndelungată.
Degeaba oferi unei doamne 5 buchete de flori într-o zi. Cele 5 buchete au de 10 ori mai multă valoare dacă sunt oferite lunar, timp de 5 luni. La fel este și în vânzări.
Medii multiple.
Nu pot avea 10 interacțiuni pe săptămână cu un client folosind doar telefonul. Avem nevoie să îmbinăm online-ul, offline-ul și telefonul pentru o campanie puternică.

Toată echipa

Workshop Live Online

Zilele TBF sunt evenimente de 9 ore ghidate live, online de către Răzvan Căzănescu. În acest fel companiile pot participa alături de toți angajații lor fără cost suplimentar.

Nu se pierde timpul pe deplasare, nu se cheltuie bani pe cazare, mese și transport. Oamenii sunt liberi să discute între ei atunci când lucrează. Iar experții noștri urmăresc în timp real munca fiecărei companii prin intermediul softurilor TBF.

TBF Business AI

Inteligența artificială

TBF Business AI este un software cu inteligență artificială construit de către echipa TBF și antrenat pe mii de responsabilități, roluri, proceduri, anunțuri de recrutare, obiective, strategii, materiale de vânzare și sisteme folosite de către Răzvan Căzănescu în 23 de industrii.

Completarea documentelor de pregătire.
Pentru ca inteligența artificială să genereze materiale de vânzare persuasive are nevoie de informații despre produsul și compania ta. Pentru asta primești documente de pregătire care trebuie completate de către angajați și manageri.
Feedback și ghidare.
Răzvan ghidează companiile prin proces și explică metoda corectă de a verifica rezultatele.
Product screenshot

Ziua Vânzărilor

Aplică acum

În maximum 48 de ore vei fi contactat de către un consultant TBF și îți va răspunde la toate întrebările.

Ofertă

€5,000 +TVA

Creează în doar 9 ore o campanie completă de vânzări care îmbină multiple medii de promovare și vânzare.

  • Maximum 50 de companii
  • De la 09:00 la 18:00
  • Documente pregătitoare
  • Toată echipa, același preț
  • Live, online prin Zoom

După ce a fost implicat în creșterea a peste 300 de companii din 23 de industrii, Răzvan Căzănescu a fondat grupul de companii TBF cu scopul de a ajuta antreprenorii români să crească afaceri mari la nivel internațional și să schimbe brandul țării pentru generațiile următoare.

În cei 19 ani de business a dezvoltat ceea ce acum se numește Sistemul TBF de Management. Singurul sistem complet dezvoltat de un român care permite conducerea companiilor de la zece la mii de angajați, prin responsabilități măsurabile, obiective trimestriale, proceduri și procese critice, evaluări de performanță și plata oamenilor corectă pe rezultat.

Uite câteva dintre reușitele TBF:

  • Am construit singurul software complet de management românesc (TBF Digital)
  • Am oferit produse și servicii la peste 1,000 de companii românești
  • Răzvan a scris peste 800 de fundamente transmise gratuit zilnic pe email către 30,0000+ abonați
  • Răzvan a organizat alături de Adrian Dragomir două ediții a 30 Days MBA total gratuit cu peste 10,000 de urmăritori
  • În mai 2023 TBF a organizat cel mai mare eveniment din România pentru antreprenori, total gratuit. 4,000 de participanți timp de 12 ore.
  • Peste 50 de companii care folosesc sistemele TBF sunt pe primul loc în industria lor

Vezi aici povestea TBF spusă de Răzvan la Sala Palatului în fața a 4,000 de antreprenori la finalul evenimentului Fundamental organizat de TBF total gratuit.

Ziua Vânzărilor este pentru orice companie care vinde online, prin vânzători de teren sau la telefon. Campania de vânzare pe care o vei crea funcționează atât în B2C cât și în B2B sau B2G.

Însă pentru pune în aplicare campania ai nevoie de vânzători care să poată să vorbească la telefon sau să susțină întâlniri. Eliminarea acestora și focalizarea doar pe vânzarea online reduce considerabil randamentul campaniei. De fapt, acesta este lucrul pe care Răzvan încearcă să îl schimbe în mentalitatea companiilor. Nu este despre a găsi canalul ideal de vânzare. Ci este despre a crea un proces de vânzare care să îmbine toate canalele într-un mod coerent și care să creeze o experiență plăcută pentru client prin multiple interacțiuni. Acesta este fundamentul vânzărilor.

Pentru cele mai bune rezultate îți recomandăm să participi alături de managerii de marketing și vânzări și cei mai buni experți pe care îi ai companie pe aceste două domenii.

În plus îți recomandăm să participe la prima parte de instruire orice persoană din afacerea ta care lucrează în mod direct cu clienții sau crează materiale pe care clienții le folosesc. Vor înțelege ce stă la baza psihologiei umane și cum funcționează un proces de vânzări corect și performant.

Sesiunea #1

Răzvan Căzănescu explică pentru toți participanții metoda corectă de a construi o campanie de vânzări:

  • Cele 2 elemente fundamentale în marketing și vânzări (număr de interacțiuni și perioadă de timp)
  • Prezentare campanie de vânzări care îmbină multiple canale și interacțiuni pe o perioadă potrivită de timp
  • Cum se îmbină sunatul la rece, cu emailul, paginile online de vânzare, resursele gratuite, ofertele, penuria de timp și upsell-ul pentru maximizarea profitului
  • De ce nu este sănătos să vinzi doar online sau doar la telefon / fizic
  • Fundamentele oricărei pagini de vânzări, script pentru telefon sau email de vânzare
  • Cum vinzi atât către clienții vechi cât și către potențiali clienți
  • Ce 5 multiplicatori care dacă sunt crescuți cu 18% fiecare dublează cifra de afaceri

Sesiunea #2

Se lucrează folosind softul cu inteligență artificială (TBF Business AI) pentru generarea de pagini de vânzare, scripturi, reclame, emailuri și toate materialele necesare pentru campanie

Răzvan va demonstra cum se folosește softul în mod corect iar apoi liderul companiei împreună cu managerii și angajații introduc datele necesare după modelul prezentat.

Pentru această sesiune se vor folosi documentele de pregătire completate înainte de Ziua Vânzărilor.

Sesiunea #3

Această sesiune are ca scop verificarea și îmbunătățirea materialelor generate. Acest lucru se va realiza printr-un proces pe care îl va explica Răzvan și care are grijă ca toate materialele să performeze.

În această sesiune vei primi feedback în privat de la Răzvan sau experții TBF pentru a corecta ceea ce este nevoie.

Sesiunea #4

În penultima sesiune din Ziua Vânzărilor se generează variante de testare pentru paginile online, emailuri și scripturi astfel încât să se poată optimiza campania pe parcursul derulării acesteia.

Se va folosi TBF Business AI pentru această parte iar procesul va fi explicat în detaliu de către Răzvan.

Sesiune #5

În ultima sesiune Răzvan va explica metoda prin care se îmbină toate aceste elemente prin folosirea unui CRM sau chiar și a unui Excel cu automatizări realizate în Zapier.

Sunt câteva motive pentru care am ales ca zilele TBF de implementare să aibă loc online:

  1. Se poate lucra cu adevărat, nu doar asculta
  2. Pot participa toți oamenii necesari dintr-o companie fără constrângere de preț
  3. Nu se pierde timpul pe deplasare
  4. Nu se cheltuie bani pe cazare, mese și transport
  5. Oamenii sunt liberi să discute liber între ei atunci când lucrează

În consecință, plătești accesul la Ziua Vânzărilor și pot participa toți angajații și managerii tăi în același preț. În acest fel toată lumea este pe aceeași pagină și investești în creșterea tuturor.

Ai întrebări?
Vorbește cu un consultant

Programează o convorbire gratuită la telefon cu un consultant TBF și află cum zilele de implementare îți pot schimba afacerea.